Luka nam daje svoj uskrsni navještaj. Gospodin uskrsnuli opet je sa svojim učenicima. Mnogo se toga krije u današnjem evanđelju. Luka nam želi reći da Uskrsnuli više ne živi na naš ovozemaljski način i da više nije vezan zakonima ovog našeg materijalnog svijeta, ali je njegova prisutnost u zajednici prava stvarnost. On će trajno dolaziti u zajednicu i tumačiti im pisma (osnovni znakovi njegove nazočnosti biti će: zajednica, Riječ i lomljenje kruha). On – Uskrsnuli – ispunjenje je cijelog Pisma, ono sve k Njemu smjera. Oni, učenici, trebaju to trajno svjedočiti svijetu, oni su opunomoćeni svjedoci uskrsnuloga Krista!
Isti nam Luka u Djelima apostolskim već pokazuje Petra-svjedoka! Primili su i obukli se u Silu odozgo i već svjedoče! Neustrašivo navještaju Uskrsnuloga koga je narod iz neznanja odbacio ali Bog ga je uskrsnućem očitovao kao Krista! Postavio ga za spasenje svijeta! Stoga Petar poziva na obraćenje, na temeljni zaokret koji narod mora učiniti, da u raspetom Isusu iz Nazareta prepozna Krista i Gospodina! To je temelj svakog novozavjetnog obraćenja!
Ivan nam danas prikazuje Uskrsnuloga kod Oca. To je njegovo trajno mjesto „s desne Očeve“. No, to nije Isusov pasivni položaj. On je trajno aktivan kod Oca za nas! On trajno stoji pred Ocem s čitavim svojim životom, pogotovo svojom mukom i smrću (najvećom svojom poslušnošću!) prikazujući to za nas! I stoga se otkupljenje stalno događa! Stoga je stalno moguće izići iz grijeha, pobjeđivati grijeh! Žrtva Pomirnica u jeruzalemskom hramu bila je samo slika i navještaj prave Pomirnice, Isusa po kojem će Bog jednom zauvijek pomiriti sa sobom čitav svijet! Stoga je Uskrsnuli trajna nada svima onima koji se bore protiv grijeha, koji u sebi žele pobijediti grijeh! On je šansa ponovnog ustajanja, ponovnog očišćenja, ponovnog početka! Tako dugo dok On stoji pred Ocem, moguće je pobijediti zlo i grijeh! Stoga je On radost i nada i onima koji padaju, koji posrću!